Het gaat bijna beginnen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Leonie Nagelhout - WaarBenJij.nu Het gaat bijna beginnen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Leonie Nagelhout - WaarBenJij.nu

Het gaat bijna beginnen!

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

11 Maart 2014 | Nederland, Groningen

Oeh spannend het gaat bijna beginnen. Een tijd heb ik er naar uitgekeken en inmiddels is het nog maar 10 dagen en ik kan bijna niet meer wachten!
De laatste voorbereidingen en dan ga ik echt naar Amerika.

Wil je op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Ik zal met enige regelmaat op deze blog een verhaal posten.


Liefs,
Leonie

  • 20 Maart 2014 - 18:01

    Amrah:

    Sta je nu weer een klein beetje fris aan de start?
    Heel veel plezier en een hele goede reis!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Leonie

Je kunt hier al mijn reisavonturen volgen!

Actief sinds 11 Maart 2014
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 8382

Voorgaande reizen:

21 Maart 2014 - 17 Juni 2014

USA

Landen bezocht: